niedziela, 28 października 2018

USTROŃ 2018... Warsztaty Twórczo Zakręcone... :)

Minął dokładnie tydzień od zjazdu a ja czuję się jakby to był co najmniej miesiąc...
Czas jaki tam spędziłam był twórczy i niezwykle kreatywny. Baterie są naładowane do granic możliwości i od ilości pomysłów aż mi się kręci w głowie... :)

Organizacja super, warsztaty bardzo fajne. Odpoczęłam i nie mogę uwierzyć, że czas tam tak szybko mi upłynął.

Zdjęć jest bardzo dużo, więc życzę Wam przyjemnego oglądania. Mam nadzieję, że może kogoś tym postem zachęcę do przyjazdu w przyszłym roku :). Na prawdę warto :).



A teraz rozsiądźcie się wygodnie :).
Oto twórczo zakręceni ludzie, praca wre: wstążeczki, zipper art, scrapbooking, malowanie na szkle, jedwabiu, szydełko, druty, makrama, różne hafty, frywolitka, sutasz, koraliki a to zaledwie drobna ilość tego co można było zobaczyć na zjeździe ;)



 


Quilling :)  

Prześliczne torebeczki oraz diadem, w całości wykonane z koralików :) ...
Wspaniałe dzieło Natalii Suminy-Ficek.
Mi odjęło mowę :)

Pierniczki :)

Malowanie na jedwabiu :)


Wczoraj zrobiłam porządki z wszystkimi swoimi przydasiami. Zrobiłam zdjęcia, więc taki post również się pojawi. Ale nie uwierzycie bo porządkowałam zakupy z zeszłego zjazdu w Ustroniu...
Mam nadzieję, że przez następny rok, do kolejnego zjazdu, będę miała co pokazywać i nie mówię tu tylko o hafcie :).


Pojawią się jeszcze 2 posty, jeden z warsztatami na jakich byłam i kolejny z zakupami :)

Jeżeli zastanawiacie się czy się wybrać to ja Wam mogę "w ciemno" polecić ten Zjazd.
Naładujecie baterie, poznacie wspaniałych, zakręconych ludzi takich jak wy i fajne techniki rękodzielnicze :)




8 komentarzy:

  1. taki wspólny twórczy czas to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie niestety zawsze za daleko, ale dzieki za relacje i fajnie, ze jestes zadowolona! U mnie od 31 pazdziernika podobna impreza w Utrechcie - KreaDoe! Jeszcze nigdy nie bylam i nie wiem czego sie spodziewac? Ruszam w sobote na caly dzien :) A u Ciebie czekam na zakupy xxx, bo jestem ciekawa nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co roku wybieram się na ten zjazd i zawsze mi coś innego wypadnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, wspaniałe rzeczy powstały! Małe dzieła sztuki. Szkoda, że ode mnie to tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę udziału w warsztatach :) Może i mi się kiedyś uda pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baterie naladowane i ja rowniez nie moge sie doczekac kolejnego zjazdu:) Jak co roku, juz odliczam dni do niego:) Jeszcze raz dziekuje za udany, wspolny tworczo zakrecony czas! Tobie i K.:) Bylo SUPER! A dla tych, ktorzy jeszcze nie byli, powiem tylko: BARDZO WARTO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany zjazd. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się na niego pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku też wybrałam się na warsztaty w Ustroniu. Było cudownie - trzy dni intensywnych warsztatów :)

    OdpowiedzUsuń