niedziela, 5 kwietnia 2020

Wymarzone i wyśnione ... :)

Co jakiś czas musi pojawić się taki post :)
W końcu blog to pamiętnik i chowam tu swoje myśli, prawda ?

Mam na komputerze kilka takich folderów, w których są hafty Must Have z różnych okresów hafciarskich i przejrzałam sobie te foldery - ot co, tak mnie naszło :)

Jest kilka haftów, które przetrwały i nadal mi się podobają, dlatego też trafiły tu dziś :).
Na ten rok, mój hafciarski i robótkowy kalendarz jest już przepełniony ale jakbym się wyrobiła szybciej to może ;)

Hafty, które były już na mojej liście od lat, ale podobają mi się nadal tak bardzo, że muszę je wyszyć: żabka & mikołaj.


Wzory firmy HAED:

Lunka, którą już zaczęłam w styczniu:
Spanielek, cudowny :)

Moja ostatnia miłość :). Była ostatnio promocja na stronie i wzorek jest już mój :).
Marzy mi się kupno tableta i aplikacji Pattern Keeper. Jestem na etapie poszukiwań, które idą mi mozolnie i ciężko. Mam jednak nadzieję i z resztą obiecałam sobie, że przy tym wzorze będę pracować już z aplikacją :)

Bałwanek, który marzy mi się już od jakiegoś czasu. Jego podczas promocji nie zakupiłam. Przyjemności trzeba sobie dawkować :)


To są moje HAEDowe marzenia :)

A teraz, kubeczki, na których widok, nie mogę przestać się śmiać:


Oraz 2 hafty, do nabycia w Coricamo, niestety ten poniżej jest bardzo drogi, więc muszę poszukać coś podobnego:


Oraz haft, który zobaczyłam na filmiku/ kanale sysia_bu

Jest cuuudowny :). Odkąd go zobaczyłam, nie mogę przestać o nim myśleć :)


To który zaczynać ? :)



7 komentarzy:

  1. Niesamowite plany :) jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piekne, bedzie trudny wybor.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Mamo! Są tak różnorodne, że trudno byłoby się zdecydować od czego zacząć... Kubeczki i ten ostatni... chyba ;-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zazdroszczę, to bardzo trudny wybór, ale co byś nie zaczęła, na pewno będzie super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, najpierw kubek, potem żaba, potem Mikołaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite plany :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajuśku! Moje plany przy Twoich to maciupkie ...

    OdpowiedzUsuń