niedziela, 29 marca 2020

Pingwinek słodziak ... :)

Ja nie powinnam wybierać haftów z konturami :)
Pingwinka skończyłam haftować już dość dawno ale dalej czeka na kontury... No nie mogę się zmusić ;)
Chyba, że te moje kontury muszą zawsze nabrać mocy i wtedy bum i gotowe ? :)

Haftowało się na prawdę super :), kontury nie nabrały jeszcze mocy ;)
Projekt Nadezhda Gavrinkova, wyszywany na Aida 16', dwoma niteczkami.


Jest również wersja w kolorze niebieskim :) - też śliczny :)


Hafty tej projektantki podobają mi się i ostatnio wpadł mi w oko prześmieszny haft, który jest już na mojej liście Must Have :). Nie mogę przestać się uśmiechać jak na niego patrze :). No boki zrywać ;)



Niedługo pokaże Wam hafty, które bardzo mi się podobają i chciałabym je kiedyś wyszyć oraz napisać posta na temat maratonu hafciarskiego jaki zrobiłyśmy sobie z dziewczynami.
Było tak super, że niebawem chcemy to powtórzyć -ale ale, szczegóły już wkrótce ;).




12 komentarzy:

  1. Masz rację słodziak z tego pingwinka :-) Wersja czerwona bardziej do mnie przemawia :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki pingwinek ;) przyjdzie czas na kontury ;) a haft z kubkiem mega śmieszny :D czekam na post o planach hafciarskich ;) uwielbiam takie czytać ;)
    pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki jest ten pingwinek, a konturów sporo ma? Wersja czerwona mi się bardziej podoba. A wzór z kubkiem to bym się ani chwili nie zastanawiała tylko kupiła XD bo jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wzory :)
    Pokaż pokaż, ja czasem przeglądam swoje 3 wielkie pudła zestawów i foldery z wzorami i zastanawiam się, kiedy wezmę na to czas XD

    OdpowiedzUsuń
  5. I buźka i sweterek pingwinka są na piątkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pingwinek jest super i bez konturów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczny Pingwinek, nawet bez konturów jest śliczny :)
    Ale mnie zaintrygowałaś tym maratonem i to w jakiejś większej grupie.
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy ten pingwinek :) Mam podobnie z tymi konturami, choć przy miechunkach zmusiłam się do tego, żeby robić je od razu, nie na końcu, bo inaczej pewnie bym wymiękła ;)
    Hafcik z kubeczkami również bardzo mi się podoba. Ciekawa jestem, czy znalazłaś wzór w internecie, czy jest on gdzieś do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet bez konturów jest śliczny-)

    OdpowiedzUsuń