niedziela, 17 lutego 2019

Zakupy hafciarskie... :)

Zrobiłam "drobne" zakupy hafciarskie, takie najpotrzebniejsze, w moim ulubionym sklepie internetowym - Hobby Studio.
Kupiłam muliny, które ostatnio mi się skończyły oraz te, które skończą się niebawem, paczuszkę igieł w rozmiarze 28 oraz tkaninę Hardanger 22' w kawałku 110 x 70 cm.

Zakupy zamówione jednego dnia, były już u mnie dnia następnego.
W następnym poście pokażę po co mi tak duży kawałek materiału ;)


Dziękuję za tyle wspaniałych komentarzy pod postem z pingwinkiem. To motor napędzający - serio.
Wyszywa się ten haft naprawdę bardzo przyjemnie i szybko. Aktualnie pracuję nad pyszczkiem :)
Miłego tygodnia Wam życzę.




4 komentarze:

  1. Też ostatnio robiłam zakupy w Hobby Studio i to sama przyjemność. Miło, szybko i jaki asortyment 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się zbieram do zakupów w HobbyStudio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane zakupy zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń