sobota, 23 lutego 2019

HAED... czerwony dywan... :)

Dokładnie w dzień swoich 35 urodzin rozpoczęłam nowy haft. To mój prezent urodzinowy i moja wielka miłość od wielu lat. Nie umiem powiedzieć dlaczego wyszło tak, że dopiero po tylu latach znów zagościł na moim tamborku ale bardzo się cieszę, że podjęłam taką decyzję. "Lepiej późno niż wcale." ;)

Proszę Państwa - oto Luna:

Tzn, tak będzie wyglądał haft za "x" lat, ale na widok tego obrazu szybciej bije mi serce :). Magia :).

Parę dni przed urodzinami zrobiłam próbkę na materiale Hardanger 22' i przepadłam. Ten materiał bardzo mi odpowiada, nawet bardziej niż ukochana od lata Aida 16'. Tak więc zamówiłam i przygotowałam:


Schemat i muliny:


Tak jak pisałam, w dniu swoich urodzin, podczas porannej kawy rozpoczęłam, uczucie było niesamowite:


Na następny dzień było tyle:

Po 3 kolejnych wieczorach:




Potem złapałam za pingwinka bo bardzo chciałam skończyć ten słodki pycholek i dziś znów zasiadłam do Luny. Powiem Wam tak szczerze, że ten haft wywołuje u mnie niesamowity spokój i wyciszenie, haftuje go zupełnie inaczej niż inne hafty - ja się nim delektuję :).

MM bardzo mi kibicuje i jak widzi, że wyszywam coś innego to od razu pyta- " A gdzie Lunka ?" :)




11 komentarzy:

  1. Oo! Mam pytanie za milion punktów! Przymierzam się do HAEDa na hardangerze i chciałam Cię zapytać, jak się na nim wyszywa, czy krzyżyki, chociaż malutkie, da się w miarę łatwo liczyć? Z tego, co widzę, wyszywasz co jedną nitkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszywa się super ! Wyszywam jedna nitką i łatwo jest je liczyć. Materiał jest sztywny, ale ja to lubię. Krzyżyki wychodzą równo. Ja jestem zachwycona i polecam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc :)

      Usuń
  2. Piękny wzór wybrałaś. Będę podglądać postępy

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia urodzinowe :-) jak najwięcej chwil z haftem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki :) bo to na prawdę nie lada wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyszywania :) Będzie piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór piękny :) Wszystkiego najlepszego i niech krzyżyki szybko przybywają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się cudeńko , zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń