niedziela, 18 marca 2018

Kolorowa wymianka... :)

Dziś pokażę Wam jakie wspaniałości otrzymałam w zabawie u Magdy od Marioli z bloga Krzyżykowy szał.
Poprosiłam aby prezent był w kolorze fioletu. Paczuszka cudowna, same śliczności i nacieszyć się nimi nie mogę :). Przepraszam za jakość zdjęć ale były robione telefonem i na szybko.

Otrzymałam przepiękną zakładkę i chyba przez nią muszę znów złapać za książkę ;), śliczne jajeczko oraz karteczkę.


A do tego mnóstwo przydasi i "umilaczy" robótkowania :)




Bardzo dziękuję za cudowny prezent i za świetną zabawę.

Ja natomiast przygotowałam prezent dla Bożenki z bloga Moje cudawianki.
Prezent w kolorze zielonym. Oto co w  niej się znalazło:


Na polu robótkowym u mnie niewielka poprawa. W ten weekend wzięłam się za wiosenne, domowe porządki i to mi delikatnie pomogło, ale walczę dalej ;)
Dziękuję za słowa otuchy i trzymanie kciuków :) Jesteście wielkie :)





17 komentarzy:

  1. Poszukaj książki z fioletową okładką :) Będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności sobie przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wymianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy, jeszcze takich nożyczek nie widziałam. Niesamowite. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za śliczną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się zakładka :) Mimo że fiolet nie należy do moich ulubionych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka świetna. Zakładka też niczego sobie - uwielbiam kolekcjonować zakładki, fioletowej jeszcze nie mam, więc na pewno bym nie pogardziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne prezenciki! Zakładkę przepiękną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wymianka :) krokusiki z Twojej wymianki, też kiedyś wyhaftowałam, bardzo wdzięczny wzór.

    OdpowiedzUsuń