sobota, 19 sierpnia 2017

Wielkimi krokami się zbliża... & Wymianka ... :)

Już za niespełna dwa miesiące odbędą się Warsztaty Twórczo Zakręcone 2017 w Ustroniu.
Noclegi zarezerwowane, autobus zaklepany i się zaczęło. Przedstawiani są aktualnie instruktorzy a ja siedzę i główkuję na co w tym roku się wybiorę. Żyję już Ustroniem, to fakt i fajnie mi z tym :)

szczegóły znajdziecie tutaj - https://www.facebook.com/groups/518701128318249/

Przepiękna grafika, która będzie nam towarzyszyła :)
 


Ehhh, już się nie mogę doczekać :) Kto jedzie ?

Z nieoficjalnych źródeł wiem również, że pod koniec września ma się odbyć wystawa DMC :)

Idąc więc za ciosem, zapisałam się na kawową wymianę u Katarzyny :)

http://szalkrzyzykow.blogspot.com/2017/08/818-wymianka-na-dzien-kawy.html

Szczegóły znajdziecie klikając na obrazek :). Kto jeszcze chętny ?





13 komentarzy:

  1. Wystawa DMC? A wiesz, w ktorych miastach? Moze wrociliby do Katowic! Spodek teskni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Namówiłaś mnie właśnie na kawową wymiankę :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ci zazdroszczę. Marzę o udziale w tych warsztatach ale póki mieszkam w IE niestety jest to dla mnie nieosiągalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że będziesz na tych warsztatach :) Czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno uda Ci się wybrać cos interesującego dla siebie na warsztatach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zazdroszczę i czekam na relację (u mnie przy małym dziecku taki wyjazd to niestety marzenie), a wiesz może w jakich miastach będzie wystawa dmc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, ja mam 2 małych dzieci ;) wystawa będzie w Gdańsku.

      Usuń
  7. Ja byłam tam kilka razy...ostatnie dwa lata niestety nie. Ale w tym roku chyba się skuszę. Powiedz mi proszę bo nie mam konta na FB, ale co nieco udało mi się doczytać - zapisy będą ok połowy września tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zapisy beda ok polowy wrzesnia :)
      na pewno dam jeszcze znac tutaj, u sibie na blogu :)

      Usuń
  8. Ja się w tym roku wybieram z córą :) Noclegi masz w Gwarku?

    OdpowiedzUsuń