czwartek, 24 sierpnia 2017

Postępy w "Dhalii" HEAD ... :)

Bardzo liczyłam na to, że pokażę Wam "Dhalię" już wyhaftowaną, ale niestety skończyła mi się mulina, przeszukałam wszystko co zawiera moje robótkowe królestwo i nic. Jednak wyszło to na dobre, jako, że nie mam kiedy wybrać się do pasmanterii, wyciągnęłam "Fairy Sisters" HEAD :) i już niebawem pokażę jak mi idzie :)
Oto jak prezentuję się moja "Dhalia" :)


To jest kolor rzeczywisty, a tutaj aparat "zaszalał" ;)


Ostatnio haft wyglądał tak:



Już na prawdę mało mi zostało, więc muszę się zmobilizować :)

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze, zaglądajcie, bo szykuję dla Was małą niespodziankę :)





15 komentarzy:

  1. Zapowiada się zjawiskowo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały hafcik...i ten zachwycający kolor :)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, naprawdę niewiele zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż to prawie koniec! Czekam więc na wspaniały finał! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo WAM wszystkim i każdemu z osobna dziękuję :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale podgoniłaś! Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft jest super, jeszcze troszke i koniec.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny postęp, już blisko do finału :) Prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nietypowy wzorek, bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń