środa, 9 stycznia 2013

Znów prezenty ...

Hafcikowo ostatnio u mnie kiepsko, wieczorami zasypiam z Majką, a w weekendy mogę powyszywać tylko wtedy jak ona śpi :), więc postępy niewielkie...

Przyszła do mnie parę dni temu książka z akcji "Wędrująca książka" i oprócz książki, którą pochłania moja mama, bo ja nie mam kiedy ;) dostałam tkaninę :) - Bardzo, bardzo dziękuje :)

A od MM dostałam kanwy z za oceanu, białą 16' bo na takiej najbardziej lubię wyszywać oraz materiał w motylki - idealne przy małej księżniczce ;) - Są SUPER !

Dziękuję za komentarze i zarazem przepraszam, że ja ostatnio mało do was zaglądam ale ciężko z czasem trochę.
Zapraszam na moje candy - Jeszcze trochę czasu zostało :)

6 komentarzy:

  1. o jejku ta w motylki jest urocza... zza oceanu ??? no proszę kanwa z dusza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę tej kanwy w motylki, szukałam w polskich internetowych pasmanteriach, ale ciężko :(
    może na ebayu jeszcze poszukam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że książka do Ciebie dotarła:)
    A kanwa w motylki jest boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kanwy w motylki na oczy nie widziałam.:( Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń