czwartek, 3 stycznia 2013

Prezenty ...

Widzę, że podobają Wam się moje plany hafciarskie na ten rok :)
Cóż, mnie również się podobają i mam nadzieję zrealizować większość ;)

A teraz z innej mańki. Co roku na Moim forum wzięłam udział w wymiance świątecznej i takie wspaniałości otrzymałam. Choinka wisi w centralnym miejscu w domu i baaaardzo mi się podoba:)

 
A ostatnio u Babci Vilemoo wygrałam takie wspaniałości - Dziękuje kochana raz jeszcze :). Miała być tylko książka a był cudny woreczek z wyszytym mikołajem, pudełeczko, karteczka i cukierasy :)
 

Woreczek krył śliczne pudełeczko ozdobione decu
 

A w środku pyszne powiększacze doopki :)

Oraz karteczka, której zapomniałam obcykać

Dziękuję za wspaniałe prezenty a Wam za komentarze :)

Już dodaję na szybko dwie fotki ze środka książeczki

8 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty:) Jestem ciekawa jak wygląda w środku książeczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaaniałych prezentów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności, piękności... powalił mnie tekst powiększacze doopki.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana bardzo się ciesz,że prezent Ci sie podobał mimo iz tak długoooo do Ciebie szedł.Pozdrawiam w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń