sobota, 22 września 2018

Wystawa DMC... Nowa mulina "Etoile"... Zakupy... :)

Byłam dziś w Gdańsku na wystawie DMC.
Moje wrażenia niestety tak jak w zeszłym roku - pozostawiają wiele do życzenia. Obrazków baaardzo mało, w ogóle mam wrażenie, że z roku na rok wystawa zmniejsza się i tak na prawdę, gdyby nie to, że byłam ciekawa nowej muliny oraz chciałam zajść do pasmanterii, która tam się znajduje i jest bardzo dobrze zaopatrzona, to nie ma po co tam jechać.

Jak zawsze, obok tych słów powiem Wam, że super, że takie wydarzenia mają miejsce, ale trochę szkoda patrzeć jak w czasach gdzie coraz więcej osób zainteresowana jest rękodziełem i taka wystawa ma bardzo duży potencjał, to ona po prostu gaśnie.

Zdjęć zrobiłam sporo, wybaczcie mi jakość niektórych z nich, ale wróciłam do aparatu, którego dawno nie używałam a i fotograf ze mnie marny ;)
Na początek hafty :)



"Diamond Dotz" - wyklejanie "diamencikami" - super :)



Włóczki :)



Makrama:) CUDO :)



Śliczne mikołaje :)

Stoisko z frywolitką :)

Szycie na maszynie :)


Odbyły się również V Mistrzostwa Pomorza w Szydełkowaniu, nie wygrał kto inny jak Pani, która z roku na rok pobija swój własny (jakże by inaczej ;) rekord :). Przerobienie całego motka półsłupkami, o długości 20 oczek zajęło jej 7:32.  Reszta Pań, jak i 1 Pan poradzili sobie świetnie :)
Na rozdaniu nagród już nie zostałam, bo jakoś po całym tygodniu tęskno mi było do domu i rodziny.


MULINA DMC "ETOILE"  -NOWOŚĆ :)

Jak wspominałam już wcześniej byłam bardzo ciekawa nowej muliny, jaką firma DMC ostatnio wypuściła na rynek. Powiem Wam o niej więcej jak coś nią wydziergam, bo to nas przecież najbardziej interesuje.
Moje pierwsze skojarzenie - "Ale puchata i świąteczna". Chyba te słowa bardzo dobrze oddają jej klimat. Jest prześliczna, iskrzy się bardzo i jeżeli będzie się nią dobrze haftowało, to na świąteczne projekty będzie jak znalazł :).
Mulina ma 8 metrów i 6 pasemek. Występuje w 35 najczęściej wybieranych kolorach.
Koszt to 5,20 zł za pasemko. Powiem Wam, że wieszak z tą muliną wygląda super, fajne, nasycone, błyszczące kolory.
Fajne było to, że na wystawie była przygotowana właśnie ta mulina, kanwa, igła, wzory i można było spokojnie nią powyszywać :).




Oczywiście poczyniłam drobne zakupy :).
Nie byłabym sobą, gdybym nie wskoczyła po jakieś kosmetyki, i tym razem była to jedna z moich ulubionych firm, czyli Ziaja.


A zakupy robótkowe to mulina Etoile w 7 kolorach, igła "Big Eye", ponieważ moja już jest tak wygięta, że ostatnio nie dałam rady nabierać koralików oraz zestaw bransoletek "Diamond Dotz" z myślą o dzieciach i MM :)



Dzieciaki bardzo się wciągnęły, w sumie nie tylko one bo i MM skończył swoją bransoletkę:). Następnym razem pokarzę skończone, bo dzieciakom zostało jeszcze troszkę.
Bardzo fajne zestawy. W środku są 3 bransoletki do wyklejania "diamencikami", pojemniczek, długopis na klej. Bardzo fajna zabawa :).
W trakcie pracy:

Post długi, ale chciałam Wam od razu wszystko pokazać :). Mam nadzieję, że się podoba :)
Dzięki za wszystkie komentarze i odwiedziny na blogu :).





6 komentarzy:

  1. Do Trójmiasta mam pół Polski do przejechania... ale zawsze mnie ta wystawa ciekawiła... choć w tym roku widząc zdjęcia haftów zgłupiałam... nie jest to zbyt zachecające niestety... dziękuję za relację...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna relacja, super zakupy.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że Twoja relacja jest o niebo lepsza od tego, co można było zobaczyć na żywo. Co oczywiście zasmuca.
    Przyjemności przy haftowaniu nową mulinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie mało tych obrazków z DMC, ale i tak fajnie, że ta wystawa pojawiła się. Z chęcią bym się na nią wybrała, gdyby była trochę bliżej. Teraz haftuję zestaw z DMC i zastanawiam się gdzie dokupię kolejny z tej serii. Dzięki za super fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że mieszkam tak daleko... Świetne zakupy!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za fotorelację!
    Gdyby było bliżej mnie to bym się z chęcią wybrała:)

    OdpowiedzUsuń