sobota, 8 września 2018

Szaleństwo zakupów ... :)

Niestety znów nastąpiła przerwa w blogowaniu, ale nie miałam zupełnie czasu. W pracy urwanie głowy a Maja zaczęła pierwszą klasę, więc i ogarniania było całkiem sporo i przystosowanie codziennego życia w nowy tryb :).
Dzieciaki z babcia na zajęciach w bibliotece więc mam chwilę i chciałam Wam dziś pokazać moje ostatnie zakupy robótkowe.

Od paru miesięcy mam ochotę zakupić sobie obręcze dziewiarskie i ostatnio nadarzyła się taka okazja, bo w sklepie pasart.pl pojawiła się obniżka 25%.
No i jak z niej nie skorzystać ? :)

Moje obręcze :



Jestem bardzo zadowolona. Można na nich wykonać szalik, czapkę, komin, podkładki pod kubeczki i wiele innych fajnych rzeczy. Można powiedzieć, że to takie zastępstwo szydełka :).

A kolejnych zakupem były włóczki. Zamówienie złożyłam będąc na urlopie, więc zaszalałam i pod wpływem chwili zakupiłam cały kosz ;). W sam raz na naukę szydełka, obręcze i krosienko do makatek ;).

Kosz zakupiłam za ok. 20 zł w biedronce. W sam raz na tą ilość włóczek - mam nosa ;)

Moje łupy :


Zamówiłam włóczkę czesankową w kilku kolorach, bawełnianą YarnArt w 2 kolorach, Nako Spaghetti w wieeeelu kolorach ;). Zakupy super, chociaż już wiem, że nie mam wszystkiego co bym chciała. Ach te przydasie :). Mam w planie w najbliższym czasie coś z nich wyczarować i będą to w pierwszej kolejności podkładki pod kubeczki.

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Wróżki dalej rosną, powolutku ale rosną :)




9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zakupy. I niestety jestem bardzo zachłanna, kiedy tylko widzę słowo "promocja" lub "darmowa dostawa". Ostatnio kilka razy zaszalałam. Pomimo obietnic, że na razie z zakupami włóczkowymi koniec :))
    Świetne zakupy. Jestem ciekawa co wyczarujesz z tych grubasków Nako.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, choc troszke szydelkuje to nie mam pojecia, jak uzywac twoich krosien. Ja jestem zakochana w sklepie kokonki i ich produktami do szydelkowania. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy "na bogato" :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to będzie się działo :-) czekam na efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zakupy :) Ja też ostatnio poszalałam całkiem niezdrowo.Nie ważne ile by się nie kupiło i tak znajdzie się coś co jeszcze by nam się przydało :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, z takim zapasem będziesz miała co robić w jesienne wieczory. Ciekawa jestem jak pracuje się na tych obręczach, czy mogłabyś to pokazać? Powodzenia dla Mai w szkole, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy udane widzę, teraz czekam na jakieś prace wykonane na obręczach. Muszę przyznać, że jestem bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń