niedziela, 16 czerwca 2019

Nowy haft... :)

Prawie miesiąc mnie tu nie było :(, moja walka z ''nie chciejstwem'' trwa nadal.

Czytam książki, zaczęłam nowy hafcik, który idzie mi bardzo powoli. Dużo czasu spędzam w ogrodzie, zawsze jest coś do zrobienia. Czas ucieka mi przez palce i odliczam dni do urlopu. Już za 2 tygodnie czeka na nas jeziorko i 2-tygodniowy wypoczynek... Już się nie mogę doczekać, bo ostatnio czuję ogromne przemęczenie. Może ten czas trochę otworzy mój umysł na rękodzieło, bo wszystko jest dosłownie rozgrzebane i nic nie skończone... Wyjęłam nawet żyłkę i koraliki żeby zrobić jakąś, najłatwiejszą bransoletkę, ale i to leży nie ruszone...

No nic, namarudziłam się ;).

Gdy stałam na poczcie jakiś czas temu, w bardzo dużej kolejce, zauważyłam gazetkę hafciarską na stojaku. Wzięłam ją do ręki z zamiarem 'zabicia' czasu. Przeglądając gazetkę zauważyłam hafcik, który jest bardzo w moim klimacie, i który spodobał mi się od pierwszego wejrzenia :).
Wróciłam do domu i zakupiłam wzór na stronie coricamo.pl.
Jest to seria koronkowych zwierzątek: ptaszek, żółw, sowa i kot.


Najbardziej podoba mi się żółw i od niego zaczęłam, potem chciałabym jeszcze wyszyć sowę i kota. Ptaszek nie do końca mi się podoba, więc zostanę przy tych 3.

Wybrałam tkaninę hardanger '22 w kolorze ecru. Kolor muliny to turkusowy.
Bardzo mi się podoba i fajnie się wyszywa.

Myślę, że sowa będzie w kolorze fioletu a kot - niebieski.


Przed wyjazdem chce zakupić wzór sowy i na urlopie chciałabym skończyć żółwia i zacząć sowę.

Mam nadzieję, że po urlopie będę  miała Wam co pokazać i zacznę więcej tworzyć i pokończę wszystkie pozaczynane projekty. Trzymajcie za to kciuki.

Dziękuję Wam bardzo za to, że zaglądacie i wciąż tu jesteście :).




13 komentarzy:

  1. Świetne wzory.Miłego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne wzory! Z ciekawością będę śledzić twoje postępy. Udanego wypoczynku, naładuj akumulatory do pełna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowych haftach :) Nie przejmuj się, czasem potrzeba takiego odpoczynku od rękodzieła, żeby na nowo odczuwać przyjemność z tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się podobają takie wzory, w planach mam podobnego motyla i ten kot mnie zainteresował. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot i sowa skradły moje spojrzenie na dłużej :-)
    Miłego wypoczynku!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są. Miłego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wzory, nie widziałam ich wcześniej. Miłego wyszywania i udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia :) rzeczywiście wzory są bardzo ładne, i tez najbardziej podoba mi się żółtw. I zapraszam Ciebie do mojego sierpniowego wyzwania :) -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/08/na-ruchomych-wydmach.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj piękne są te wzory, rób je szybciej a na brak weny zacznij coś nowego.

    OdpowiedzUsuń