niedziela, 24 września 2017

Jesienne CANDY u Lawendowej :)

Tak jak w tytule, ogłaszam Jesienne Candy u Lawendowej :)
Długo już nosiłam się z zamiarem ogłoszenia jakiejś zabawy na blogu. Na początku myślałam, że będzie to wymianka, potem konkurs ale ostatecznie wygrało candy :). To tak na dobry początek :)

Oto banerek:
 


Przejdźmy do sedna sprawy :). Do wygrania jest to co na poniższym zdjęciu + słodkości, kawka, herbatka :



Na zdjęciu znajdują się:
- zestaw do wyszywania z kolorową sóweczką wraz z ramką,
- kanwa błękitna z drobinkami, pięknie, delikatnie się błyszczy,
- kanwa plastikowa biała,
- 6 pasemek nowej muliny cieniowanej DMC COLORIS,
- 2 tasiemki: ''hand made with love'' & ''sew happy'',
- kula do kąpieli, z guziczkami :),
- dwustronna zakładka do książki z motywem ''Gorjuss'',
- bransoletka wykonana przeze mnie na dysku kumihimo z 2 zawieszkami :)

Co należy zrobić aby wziąć udział w losowaniu:
- należy posiadać bloga,
- wpisać chęć wzięcia udziału w losowaniu pod tym postem,
- na swoim blogu umieścić banerek z początku posta,
- obowiązuje wysyłka tylko na terenie Polski.

Zapisywać możecie się do 21 października do 23:59 a 22 października ogłoszę zwycięzcę :)

POWODZENIA :)






48 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty przygotowałaś! Ja z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. Banerek jest na blogu cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dotąd nigdy nie miałam okazji pracować cieniowaną muliną więc chętnie stanę w kolejce po wspaniałe przydasie hafciarskie.
    http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po takie cukierasy :) 21 mam imieniny to może szczęście uśmiechnie się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżbym była pierwsza? Tak więc z miłą chęcią wezmę udział w Twoim candy, nagrody wspaniałe i bardzo kuszą:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno pierwsi nie mają szczęścia w losowaniu, ale zaryzykuję :)
    Z przyjemnością rozpoczynam kolejkę chętnych po te słodkości.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie wezmę udział:) Cuda przygotowałaś:) W sam raz na poprawę humoru, który niestety jesienią mnie opuszcza:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cuda do wygrania! Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie szczególnie ta bransoletka, więc z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie się zgłaszam na Twoje candy. Spróbuję swojego szczęścia. Banerek już wisi u mnie: zafolkowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością dołączę się do tak fajnej zabawy. Banerek wisi już na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie wpisuję się na listę:-) Piękne rzeczy przygotowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności, spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sówki bardzo lubię więc z przyjemnością zapisuję się :) i tak przepiękna bransoletka, oby szczęście uśmiechnęło się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same śliczności - najbardziej kusi mnie błękitna kanwa, idealna do planowanej metryczki. Z chęcią zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jesień, a tu patrzę jesienne Candy, więc się zapisuję z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności, więc też się zapiszę=)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow same cudeńka, no nie mogę przejść obok nich obojętnie :D Zapisuję się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką przyjemnością (i nadziejami) dołączam do zabawy. Banerek już powiesiłam u siebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same wspaniałości. Chętnie ustawię się w kolejce. Banerek na blogu. Posiadam krajowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie cuda, że staję w tej długiej kolejce, a nuż się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prezenty. Staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam sówki, a i reszta nagród fantastyczna, więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Banerek już na blogu :)
    Zapraszam również na moje Candy https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/2017/08/101-candy-w-haftowanym-zaciszu-agnes.html?showComment=1506698764911#c5791435022553076533

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem i ja :) Cudeńka :) Czekam na wyniki :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na takie cudowności z przyjemnością się zapisuję:) Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa zabawa się zapowiada to i ja się zapisuje:).

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle cudowności !? Jak tu przejść obojętnie ?
    Zgłaszam chęć udziału w zabawie , a banerek porywam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. całe wieki niczego nie wyhaftowałam, więc taka śliczna sówka byłaby idealna do przypomnienia sobie jak się trzyma w ręku igłę, a nie tylko szydełko.
    pozdrawiam Alicja z http://wiedzmowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  30. Masę słodkości przygotowałaś!
    Zdecydowanie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne niespodzianki :) Nie mogę ominąć tak fajnej zabawy! Staję więc w kolejce. Pozdrawiam Ruda z http://niezchin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się! Banerek zabieram!

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam chęć udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przysięgłabym, że już tu się zapisywałam, a jednak nie? No, to szybciutko staję w kolejce!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja się z chęcią zapisuję :) Banerek porwałam już :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział.
    Banerek dodany: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Mulina kusi najbardziej :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe prezenty. I ja ustawiam się w kolejce.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Serdecznie Cię pozdrawiam i zgłaszam się do jesiennego Candy. Jesieni nie lubię więc zabawa umili mi przeczekanie tej pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne prezenty, zapisuję się !

    OdpowiedzUsuń
  41. oOOO! Dawno mi sie nie poszczęściło, może tym razem się uda. Piękności tam masz. Sówka urocza a i te kolorowe DMC mnie intrygują. Chętnie się zapiszę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  42. trafiłam przypadkiem, ale candy świetne!
    zapisuję się ;)
    i idę dalej oglądać Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie cudności! I ja zgłaszam się do zabawy =)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne rzeczy do wygrania! Spróbuję swojego szczęścia! Banerek dodany na blogu https://robotkiklaudii.blogspot.de/
    Ciekawa jestem tej nowej muliny :) Zatem zapisuję się!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  45. Powiem Ci, że kusisz tymi przydasiami... Zgłaszam się z radością i pozdrawiam! ;) http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie wezmę udział :) Zapraszam także na moje candy:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/2017/10/moje-candy.html
    Twój banerek oczywiście wisi już u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń