niedziela, 23 kwietnia 2017

Drobne zakupy... :)

Tak na prawdę od ostatniego wpisu z zakupami koralikowymi minęło trochę czasu, ale nie oznacza to, że zakupów nie było... ;). Było i to całkiem sporo, ale były to głównie zakupy stricte koralikowe, czyli same paczuszki koralików, ewentualnie jakiś kaboszon, który właśnie kończę obszywać i niebawem pokażę.
Jednak ostatnio, oprócz paru kolejnych paczuszek koralików, postanowiłam poszerzyć swój "warsztat" o nowe kolory nici i nowy dysk... Jak go zobaczyłam na stronie, wiedziałam, że muszę go mieć. Cudeńko. Jest dwa razy grubszy od standardowego i ma więcej "slotów", czyli wcięć. Jeszcze nic na nim nie zrobiłam, bo musi nabrać mocy ustawowej, ale wymyślam cóż mogę na nim zdziałać :)


Zakupiłam też guzik - ważkę, ponieważ mam na nią już pomysł...



Oraz takie drewniane etykiety z napisem "Hand made", jednak ich zastosowania jak na razie nie mogę zdradzić ;)


Jednym słowem trzeba brać się do pracy :)

Bardzo Wam dziękuję za życzenia oraz za tyle pozytywnych komentarzy odnośnie kursu z krosna :)

Niebawem pokażę co działam z igłą na kanwie, oraz ukończoną już kolejną podusię w technice Latch Hook. Okropnie mnie kusi też ostatnio mozaika i zapewne też się za nią wezmę :)





10 komentarzy:

  1. Piękne zakupy! Świetny pomysł z tym kursem robienia na krośnie, też kiedyś zrobiłam bransoletkę, ale na takim zabawkowym. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieje się! Czekam na efekty tych wszystkich przedsięwzięć.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy, szczególnie podobają mi się te benzynowe koraliki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Guzik jest piękny :) A takie drewniane napisy handmade zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy przydasiowe, któż ich nie lubi ;-) też niedługo będę musiała przymierzyć się do zakupów koralikowych, ponieważ na pewno brakuje mi końcówek-krokodylków, a pewnie jeszcze coś nie coś wpadnie do koszyka ;-) Twoje zakupy wspaniałe:) A co to za nici? Z takimi szpulkami się jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać zakupy w pełni udane :) waszka jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy są super, teraz tylko działać:-)))
    Jakich nici używasz do bransoletek koralikowych na dysku?
    Kupiłam taki córce i nie wiem jakie będą najlepsze.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. B=Nici jakich używam do dysku to nici nylonowe - SuperLon. Sa w ogromnej gamie kolorystycznej i kupuje je w Kadoro.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny jest ten guzik :) a zakupy obfite, ja też jak już robię to idę na całość z wypłatą XD

    OdpowiedzUsuń