sobota, 21 stycznia 2017

Koralikowe szaleństwo ... :)

Tak mogę ostatnio napisać o tym co dzieje się w mojej "pracowni". Koralikuje kiedy tylko mogę, dysk kumihimo, krosno, obrabianie kaboszonów, a w głowie mam tyle pomysłów, że aż żal tyłek ściska, że czasu  na to wszystko tak mało ;)

W tym tygodniu postaram się przygotować kursik wyplatania na krośnie, a tymczasem dzisiaj pokażę Wam wisior, który uwielbiam i kolczyki kamee. Lawendowy wisior przygotowałam od podstaw, na szklany kaboszon nakleiłam grafikę z lawendą, użyłam koralików Toho i taśmy cyrkoniowej. Od spodu wisior podszyty jest ekoskórką.



Kolczyki natomiast przygotowałam z gotowych kaboszonów z wizerunkiem Kamei, obszyte są koralikami Toho i tutaj już próbowałam zrobić płatki. Od spodu kolczyki są podszyte ekoskórką.


Mam nadzieję, że się podoba. A teraz lecę szykować obiad i nawlekam koraliki do bransoletki na dysk :)

Buziaki Wam wysyłam i dziękuję, że jesteście :)




21 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy :) Wisior przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolczyki i cudny wisior, masz talent:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajuśku ten wisior to istne cudo:)
    Wspaniałe rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe cuda :) Zakochałam się i w wisiorku i kolczykach, jesteś prawdziwym magikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior jest niesamowity! Wykonanie i kolorki zachwycają! Kolczyki również bardzo mi się podobają. Niesamowite prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę udana biżuteria. Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wisior.... niesamowity... chcę taki :) :) Niestety, to chyba dla mnie czarna magia, jedyne co umiem z koralików to bransoletki, takie na szydełku... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Najbardziej urzekł mnie wisior - te kolory, bogactwo koralików - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwe błyskotki - wcale się nie dziwię, że bakcyl załapany :D A ten czas to powinni jakoś zlikwidować, po co on komu? ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne to Twoje koralikowanie, wyszło tak romantycznie - cudnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał! Niesamowite! Jakie idealne, równiutkie rzędy koralików! Ach, jaka daleka jeszcze droga przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nieziemsko piękne! Wszystkie trzy medaliony. Ach dostać kiedyś taki!

    OdpowiedzUsuń