czwartek, 21 lipca 2016

Twisted Band Sampler i "Jeżozwierz" ... :)

Zdjęcia z wakacji nadal nie przygotowane, więc zaprezentuję nad czym obecnie między innymi pracuję jak mam chwilkę :). Twisted Band Sampler w kolorach oryginalnych ale wyszywany na czarnej kanwie :)


Oraz zdjęcie kocia, na którego ostatnio wołam "Jeżozwierz". Tak mi jakoś przyszło do głowy jak wysypał pierwszy raz ziemię z kwiatka ;). Tu przytulas, że niby to nie on ;)


Dziękuje za odwiedziny i wszystkie wspaniałe komentarze pod adresem "Jeżozwierza" :)


18 komentarzy:

  1. Sampler ładnie wygląda na tym czarnym tle, a kociak uroczy:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory w sapmlerze boskie a kicia też urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty już takie są, napsocą i udają niewiniątka :) Samplet wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje psiaki też się tak przymilają jak coś zbroją. Sampler bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie rośnie ten sampler i świetnie prezentuje się na czarnej kanwie :) A jeżozwierz jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sampler zaczyna nabierać barw, kotek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba tan sampler. Kociak uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sampler!
    Kocik słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jestem pod wrażeniem, haftowanie na czarnej kanwie to nie lada wyzwanie. Ale masz słodkiego przytulasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wrażenie robi ten sampler na czarnym tle. ..wygląda super:-)
    A kociak jest słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta tęcza kolorów wygląda rewelacyjnie na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wygląda na czarnej kanwie :)
    Głaski dla kici :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim podziwiam za czarną kanwę. Pięknie się wyłania w tej barwie kolorków.
    Sampler ten od początku podobał mi się ale zdrowy rozsądek zabronił brania udziału w tym salu.
    Wyszywasz wersję podstawową czy z różnorodnością ściegów?
    Adres gdzie zakupiłam mozaikę pod Twoim komentarzem u mnie na blogu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest śliczny, kiciuś znaczy. Ja nie mam już kwiatków, bo mam kotki, też na "K".

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie prezentuje się ten sampler na czarnym tle :)
    Ja wyszywam na piaskowym lnie.

    OdpowiedzUsuń