środa, 27 lutego 2013

Zestaw do filcowania... Sprzedam...

W najbliższym czasie chcę sprzedać krosno do wyszywania, ale przeglądając ostatnio szafkę z moimi skarbami natknęłam się na cały zestaw do filcowania...
Jak zwykle, miałam chęci i na nich się skończyło bo cały ten zestaw jest w opakowaniach, nie ruszony... Przeleżał tak 2 lata !
Filcowanie jakoś mnie nie ruszyło ;)
Filcowaną broszkę krok po kroku możecie zobaczyć na stronie - BROSZKA

Całość chcę sprzedać za 100 zł. Koszt przesyłki pokrywam ja.

W zestawie:
- długopis z 3 igłami i osłonką,
- forma w kształcie stokrotki,
- forma w kształcie różyczki,
- wełna do filcowania w kolorach: czerwonym (47gr), zielonym (48gr), brązowym (48gr), niebieskim (48gr) oraz wełna jedwabna żółta (8 gr),
- dodatkowo mam jeszcze luzem 2 igły, ale przyznam się, że nie wiem czy pasują do tego długopisu.


Jeżeli jest ktoś chętny, to proszę pisać na mojego maila - lawendowakrainarobotek@o2.pl albo zostawić wpis w komentarzach.
Jak ktoś chce dodatkowe fotki to piszcie na e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz