piątek, 19 października 2012

Mam nadzieje do zobaczenia...

Bardzo tego nie chce, ale muszę zawiesić blogowy świat z przyczyn osobistych.
Nie jestem w stanie prowadzić bloga.
Mam nadzieje kiedyś tu wrócić, bo to jest moje małe miejsce na ziemi - ucieczka od codzienności.
Czas pokaże...

Dziękuję za wspaniałą rameczkę i pyszną czekoladę za karteczkową moją drobną pomoc. Osobie, która zgłosiła się do zabawy w podaj dalej i podała adres, oczywiście przesyłkę wyślę. Pozostałym dwóm raczej nie, chyba, że kiedyś tu zajrzą i dowiedzą się, że prosiłam o adres.
Książkę z zabawy, która ma do mnie dojść w styczniu, oczywiście odeślę dalej.
Jeżeli zapomniałam o innych zobowiązaniach, proszę o info na skrzynkę pocztową.

8 komentarzy:

  1. Trzymaj sie i jak poprawi sie sytuacja to wracaj! Bo ja bede czekac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj szkoda....
    Ale rozumiem, życie bywa strasznie czasochłonne. Życzę szybkiego ułożenia sobie spraw osobistych.
    Będziemy czekać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj. Będziemy tęsknić, wracaj do nas szybko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda!Ale liczymy na powrót i czekamy z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, bo lubiłam tu przychodzić, ale mam nadzieję, że wszystko się ułoży i kiedyś zobaczę tu nową notkę z haftami... :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w życiu. Czekam na powrót :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieje, ze do nas wrócisz bo zaglądanie tutaj było ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń