piątek, 3 lutego 2012

Na czarnym płótnie ...

Jedną z ostatnich prac jakie skończyłam i która nabierała mocy urzędowej są bombeczki z sala 2010 z forum. Większość była gotowa już w tamte święta, ale jakoś zapał znikł i skończyłam na te święta, jednak nie zdążyłam go oprawić. No cóż... będzie jak znalazł na święta w tym roku ;). Czarna kanwa Aida, biała DMC 52000 a śnieżynki wyszyłam metalizowaną, srebrną nitką - jakiś 'no name' z pasmanterii. DLA WRAŻLIWYCH :) - przepraszam, że robótki będą często takie wymiętolone, ale jak tylko stawiam ostatni krzyżyk, nie mogę doczekać się jak uwiecznię ten fakt, oczywiście do oprawy czy też innego wykorzystania robótki są prasowane i "wypicowane" ;)
a wczoraj skończyłam sówki, w sumie jednodniowy hafcik, ale był mi potrzebny, ot co, tak dla szybkiego efektu ;), poza tym warto jest mieć takie robótki czekające w gotowości na jakiś igielniczek czy zakładkę. hafcik znalazłam gdzieś w sieci, ciut zmieniłam. wyszyłam cieniowaną żółtą i zieloną muliną na czarnej Aidzie 14' - bardzo lubię wyszywać na ciemnych kolorach kanw, chociaż nie jest łatwo i najlepiej wyszywa się rano, a oto efekt
bardzo dziekuje za przemiłe komentarze i przywitanie w blogowym światku :).

8 komentarzy:

  1. śliczne hafty, fajny blog :) dziękuję za odwiedziny i dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    śliczne hafciki :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie - a nie chciałabyś wziąć udziału w moim Candy?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne sa te zimowe bombki na czarnym tle;podziwiam tym bardziej ze ja sie z nimi tez mordowalam i nie wiem czy na czarnym dalabym rade
    a sowki slodziutkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowo u mnie!Piękne bombeczki, warto je jakoś zagospodarować, takie małe hafciki zawsze się przydadzą!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi o bombkach.. Moje leżą niedokończone a tak mi się je fajnie haftowało. Ślicznie wyszły i brawo za metalizowaną nitkę. Mnie coś trafia jak muszę takową chociaż kilka xxx zrobić. A sówki też urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam te bombki na swoim koncie
    Twoje na tej czarnej kanwie robią niesamowite wrażenie
    ciekawa jestem jak je zagospodarujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Ale boska jest ta Twoja wersja bombek :) Mam czarną kawnę 14" leży od paru lat - nie wyszyłam na niej ani krzyżyka. A ostatnio coraz częściej mnie korci, bo podobają mi się obrazki jakie tu i ówdzie prezentujesz Ty i inne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń