piątek, 19 marca 2021

HAED "Fairy Sisters'' - koniec! :)

Witajcie, 

Nie wiem czy to będzie wielki come back, bo miał już taki być chyba ze 2 razy ;), ale od jakiegoś czasu bardzo chce wrócić na bloga i założyć Instagrama. Cały czas haftuję, jak na mnie dość intensywnie a nawet zaczęłam szydełkować więc mam co pokazywać :).

Tęsknie za pisaniem i za blogiem więc trzymajcie kciuki aby mi się udało :)

Na pierwszy post po tak długiej przerwie wybrałam skończony HAED :)

Tak, tak - skończony :) Udało się pod koniec zeszłego roku, jakoś w połowie grudnia postawić ostatni krzyżyk. Strasznie się z tego cieszę, bo to oznacza, że mam cudowny haft i mogę zacząć kolejny ;).

Zdjęć się jeszcze wróżki nie doczekały porządnych, ale zrobię takie jak wrócą z oprawy.

Rzut na PK, bez którego teraz bardzo ciężko mi się haftuje. Człowiek szybko do luksusów się przyzwyczaja ;)

 

No i skończony haft - TAM DA DA DA :)
 

Pokaże go raz jeszcze po oprawie.

Niebawem pokaże moje kolejne hafty oraz nowego HAEDa, którego niedawno zaczęłam :)

Trzymajcie się zdrowo i ciepło !


12 komentarzy:

  1. Piękne! I trzymam kciuki za powrót do blogowego światka. Ja własnie też próbuję! Po 6letniej przerwie!!!! :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wróżki przepiękne! I trzymam kciuki za wielki powrót!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny haft! Gratuluję ukończenia! Miałam kiedyś w planach te wróżki tyle że z Dimensions ale u mnie plany zawsze ulegają zmianie;) Czekam niecierpliwie na sesję w oprawie, choć już jest pięknie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no.... Jakie cudo!! Ogólnie chyba wolę blogi, ale jak założysz insta, to daj znać jak Cię znaleźć :) A jeśli chodzi o prowadzenie bloga, to po prostu ma nam sprawiać przyjemność, więc piszemy z taką częstotliwością, na jaką mamy ochotę. Sama też tak mam :) A, jeszcze jedno - jaki to program?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 🙂 piękny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, piękny. Gratuluję ukończenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity efekt-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam ten wzór niezliczoną ilość razy, bo bardzo mi się podoba.Niestety z bólem serca stwierdzam, że nie podejmę się pracy z ciemnymi kolorami. Tym bardziej podziwiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft , moje prace teraz ograniczają się do małego formatu - dziękuję za odwiedziny na blogu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo, pięknie wyszło! Nie zapominaj o blogu, insta fajne, ale ja lubię czasem też coś poczytać niż tylko same fotki oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny haft! Zazdroszczę, zawsze podobał mi się ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny haft :) gratulacje z okazji ukończenia :) czekam na kolejne Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń