niedziela, 18 listopada 2018

diamond painting ... :)

Jakiś czas temu MM zamawiał jakieś rzeczy z aliexpress i okazało się, że sprzedawca miał też w ofercie kilka obrazków do wyklejania diamencikami. Wybrałam sobie pawia. Ostatnio miałam ochotę zabrać się za coś nowego i w moje ręce wpadł właśnie ten obrazek.
Wykleja się super, bardzo przyjemne zajęcie. Idealny odpoczynek od haftów, gdzie efekty pojawiają się właściwie natychmiast :)


Starałam się zrobić w miarę dobre zdjęcia, ale bez zdjęcia folii, która ochrania klej nie da rady przez odbicie światła. Jak tylko go skończę, to się pochwalę.
Za pewne to nie ostatni obrazek tą techniką :).




7 komentarzy:

  1. Jakoś mnie te diamenciki niezbyt zachwycały... ale ten obrazek zapowiada się cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, diamenciki to fajna zabawa, bardzo relaksują. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawde super sprawa:) Szybko i przyjemnie:) Też mamy z córcią pawia w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt diamencikow fajny, ale ich wyklejanie jest dla mnie lekko nuzace. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, nie mogę się doczekać zakończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te diaamencikowe zastawy. Mam sporyzapas w szafie. Twój paw wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń