niedziela, 15 sierpnia 2021

HAED Faces of Faery 237 ... postępy :)

Udało mi się odrobinę podziałać w HAED. Poszłam w prawą stronę, koszulkę, ale też i udało się wyszyć trochę głowy żółwia. W sierpniu już nie mam w planach go wyszywać ale we wrześniu z wielką chęcią do niego wrócę. 

Skończony haft ma się prezentować tak:

Teraz wygląda tak, ilość latających nitek jest szalona ale ja się w tym odnajduję ;)


A jak pokazywałam go i ostatnio wyszywałam w kwietniu to wyglądał tak:


We wrześniu podziałam jeszcze z koszulka i głową żółwia :)

Dziękuję bardzo, że zaglądacie, że jesteście :)



4 komentarze:

  1. Ale fajny żółwik się wyłania! To dopiero będzie obraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko ale będzie cudo! Jakie ona ma oczęta!!!
    PS. Czy ja dobrze wyczytałam na FB, że wybierasz się do Ustronia na warsztaty Twórczo zakręcone?
    pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :).
    Tak :) Dobrze wyczytałaś, do Ustronia jeżdżę od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszy raz w 2019r. Potem pandemia... teraz mam nadzieję, że wszystko wypali bo się już nie mogę doczekać;)

      Usuń