czwartek, 17 czerwca 2021

Mozaika... Haft Diamentowy... :)

Ostatnio zupełnie nie idzie mi haftowanie... nic a nic. Łapie za igiełkę, zrobię kilkanaście krzyżyków i odkładam haft albo tracę skupienie i zaczynam gapić się w tv albo w telefon... Muszę od haftu trochę chyba odpocząć.

Szydełko leży i też straciłam werwę zupełnie do robienia maskotek...

Mimo to, cały czas mam chęć "coś" robić rękoma :). Pomyślałam sobie, że zamówię obrazki do wyklejania diamencikami. Co prawda kiedyś już tego próbowałam i nie bardzo mi to poszło, ale pomyślałam, że warto znów spróbować.

Zakupiłam sobie 4 zestawy, z czego 1 od razu został zgarnięty przez córkę ;). Pingwinek.


Zebra, tutaj syn próbuje swoich sił :)


Ta dama z parasolem jest do zabrania na wakacje za tydzień :)


oraz jelonek, którego wyklejam aktualnie :)


 

Bardzo mi się podoba i spodobał mi się efekt okrągłych diamencików. Pierwsza próba odbyła się na kwadratowych i może stąd też moja niechęć na początku.

Na oku mam kolejne wzorki, a jest tego cała masa w sieci. 
Myślę, że na razie, póki nie przejdzie mi hafto-szydełko-wstręt, będę sobie wyklejać mozaiki :)

A wy próbowaliście ? Może macie jakieś strony z wzorami do polecenia ?



4 komentarze:

  1. Dla mnie to taki pixel art, często ładnie ma wyglądać, a w rzeczywistości nie bardzo to wychodzi... Wolę wersje blink-blink, gdzie się świeci i są różnego kształtu kryształki :P a la mandale itp. Szukam na allegro albo w Haft Pasjii - ostatnio córze upolowałam tam zestaw breloczków z kaktusami i muffinami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzory są prześliczne, ciekawa jestem ostatecznego efektu.:)

    OdpowiedzUsuń