piątek, 23 kwietnia 2021

Moon & Sampler ... :)

Przychodzę dziś do Was pokazać księżyc oraz samplerek :)

Pisałam już wiele razy, że motyw księżyca to mój ukochany motyw w hafcie więc oglądając wzory na Etsy nie mogłam przejść obojętnie obok tego wzoru:




Bardzo się ucieszyłam, że zakupiony wzór był również wysyłany w formacie xsd, czyli mogę haftować używając Sagi. Nie potrafię poradzić sobie z przerabianiem wzorów, więc to było super :)
Haft wyszywa się świetnie, mam tyle:



W tym wzorze nie będę wyszywać zwisających listków, ponieważ nie podobają mi się. 
Podczas haftowania będę też wyszywać backstiche. Spróbowałam tak zrobić jak wyszywałam pamiątkę I Komunii i to mi się sprawdziło. Nie znoszę konturów i czekając ze zrobieniem ich do samego końca powoduję czasami, że mam już praktycznie skończone krzyżyki w hafcie ale on leży i czeka na kontury, czasami miesiącami ...

Wyszywam mój księżyc na Belfascie 32ct w kolorze ecru, dwoma nitkami muliny DMC. 

Kolejny haft jaki chciałabym Wam dziś pokazać to Sampler. Nie był to haft planowany na ten kwartał, to decyzja spontaniczna :). Chociaż sampler chodził mi po głowie już od dłuższego czasu. I jak dołączyłam do grupy "Samplerownia" na FB to decyzja została przyśpieszona ;)

Zakupiłam taki wzór:

Wybrałam ciemny Belfast 32ct w kolorze grafitowym więc wyszywam go w ciągu dnia. Pod spodem mam kartkę z wzorem więc nie bolą mnie oczy i nie mam problemu z trafianiem w dziurki ;). Wyszywam białą mulina B5200 i haft będzie haftowany tylko tym kolorem.


W ogóle powiem Wam, że ostatnio bardzo polubiłam haft na tym materiale i planuję zakupić kilka kolejnych pakiecików w innych kolorach, ale chodzi mi po głowie również farbowanie tkanin...

Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny, poświęcony czas i wspaniale motywujące komentarze i maile :)



8 komentarzy:

  1. Ciekawe plany .Mnie najbardziej spodobał się sampler. Niecierpliwie czekam na postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten domek na księżycu. A co do samplera to również jestem już członkiem tej grupy i też uległam miłości do samplerów. Wczoraj postawiłam pierwsze krzyżyki :) Twój sampler zapowiada się super. Wybrałaś piękny wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dołączyłam do tej grupy... jeszcze udaje mi sie tylko podziwiać haftowane samplery, aczkolwiek w każdej chwili z obserwatora mogę stać się czynnym uczestnikiem ;-)
    Księżycowy haft uroczy :-) ma coś w sobie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe projekty-) pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten księżyc :D powodzenia w haftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za wyszywanie na ciemnym Belfaście.. Ja mimo podkładki z białej kartki i tak się motam;) Sampler który wybrałaś, na takim tle będzie prezentować się rewelacyjnie!Drugi wzór też mi się bardzo podoba.Świetne te domki na księżycu.Życze powodzenia w stawianiu xxx i czekam na kolejne odsłony haftów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty, jestem ciekawa dalszego ciągu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń