wtorek, 23 marca 2021

Plany, plany, plany ... :)

Dziś będzie post dotyczący moich planów hafciarskich na ten rok :)

Co prawda nowy rok już sobie hula i zaraz zacznie się jego 4 miesiąc ale takich postów nigdy dość ;)

Pokażę Wam hafty jakie mam w planie zacząć i takie, które są już zaczęte i będę je w tym roku kontynuować. Osobne posty z postępami każdego oczywiście się pojawią niebawem.

Planów jak zwykle mam całą masę, jak to ja :).

Na pierwszy ogień idzie Luna HAED, ja nie wiem kiedy ja ją skończę bo już to się ciągnie od wieeelu lat...

 

W zeszłym roku udało mi się wyhaftować 2 strony więc coś tam się ruszyło ;). W tym roku również wskoczy na krosno. Marzy mi się aby wyhaftować jeszcze ze 2-3 strony w tym roku.

Dalej będę kontynuować kubeczki, zostały mi jeszcze 2.

Zaczęłam również morze w butelce z Coricamo, bardzo mi się ten wzór podoba i ma już zarezerwowane miejsce na ścianie :)

Kolejny, który już wskoczył na ramkę to księżyc. Uwielbiam ten motyw w hafcie :). Jednak w tym księżycu pominę te liście na górze bo one mi się nie podobają.

Kolejny to haft, który marzy mi się też od paru lat. Skończyło się na kupnie zestawu, ponieważ przekonwertowanie muliny Dimensions na DMC skończyło się kiepsko. Zacznę ten wzór w sezonie jesiennym.

 
Kolejny już zaczęty to HAED :), Facies Of Fairy 237. Haftuję go pół krzyżykiem i jest już całkiem sporo, jak na mnie ;).

Haft, który bardzo spodobał mi się jak zobaczyłam go na kanale YouTube u sysia_bu. No jest śliczny.

 
Ten haft również chciałabym bardzo zacząć w tym roku, jednak najpierw muszę postarać się o jego wzór na Sagę, z resztą jak i tego wyżej. Bardzo źle i wolno haftuje mi się z papierowych schematów i coś tu muszę wykombinować ;)
 

I na koniec pamiątka I Komunii Świętej dla mojej córki. Jeszcze muszę domówić materiał do tego haftu. Wzór pochodzi z Coricamo.
 

Wiem, dużo. Jak zawsze :)

A na tapecie również jest szydełko i caaaaały stos włóczek, który do mnie właśnie idzie pocztą ;)

9 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje hafciarskie plany, sama robię podobne, życzę Ci abyś je zrealizowała:)
    Moim faworytem jest morze w butelce, księżyc i Mikołaj, tego ostatniego zaczęłam i nie mogę skończyć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Plany świetne! Trzymam kciuki za realizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Ja mam jeden plan na ten rok, ten sam co od 2 ostatnich lat, haftowac to co moge od razu wykonczyc/oprawic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, bardzo ambitne plany. Będę kibicować

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy zamierzasz się sklonować?;) Trzymam kciuki za realizację zamierzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fajne plany, powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i spore obrazki wybrałaś :).

    Trzymam kciuki za wszystkie :).

    Plany hafciarskie chyba nigdy się nie kończą :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ambitne plany. Trzymam kciuki za powodzenie

    OdpowiedzUsuń