sobota, 17 lutego 2018

Wybiła godzina "0"... :)

... i kolejna cyfra pojawiła się za "3" właśnie dzisiaj :) a ja nadal czuję się na osiemnastkę, tyle, że teraz trochę w kościach czasami łamie, ha ha ;)

Ostatnio u mnie dość mocno zakupowo. Dziś będzie tak również, ponieważ przyszła do mnie kilka dni temu ostatnia przesyłka urodzinowa. Prezent ode mnie dla mnie :). A w niej kosmetyki :). Jestem bardzo zadowolona, ponieważ o kilku z nich myślałam od jakiegoś czasu.
Moje skarby:


* Mamy tutaj olejek różany, które to jest już opakowanie to nie zliczę. Jest świetny i tyle, skóra po nim jest promienna i bardzo długo nawilżona, nie zatyka, jak dla mnie hit.
* Świetny krem do rąk "Silikonowe rękawiczki" z olejkami. Wspaniale nawilża, cudo, polecam.
* Baza pod makijaż, fajnie wygląda z tymi kuleczkami zatopionymi w żelowej bazie i spełnia swoje zadanie. Makijaż trzyma się długo w bardzo dobrym stanie, trochę za mocno się po nim świecę ale jeszcze nad tym pracuje :)
* Cudowna "Maska Czysta Glinka", ja mam wersję niebieską, oczyszczającą. Jak po tej masce mój mąż zauważył różnice to to już musi być cudowny kosmetyk ;). Jest świetna, skóra po niej jest promienna, oczyszczona a do tego wyglądam w niej jak smerf, więc i dzieci mają ubaw ;). Mam w planie wypróbować jeszcze 2 dostępne wersje.
* Peeling do ciała, Mango. Uwielbiam tą serię. Miałam już malinę i kawę, polecam.
* I na koniec, paleta cieni do powiek Make Up Revolution "Chocolate Rose Gold". Piękne kolory, maty i błyszczące. Jak zrobię sobie makijaż tą paletą to od razu wzbudza ona zainteresowanie.
No same zobaczcie:

Jestem bardzo zadowolona :) Zakupy, prezenty super udane :)




8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :) 30 to super czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji tych okrągłych urodzin! Cudowny prezent sobie sprawiłaś :) A poza tym od bliskich dostałaś coś ciekawego?
    Pozdrawiam i życzę udanej imprezki urodzinowej!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to moja Drogawszystkiego co najpiękniejsze Ci życzę:)Zakupy ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardziej niż kiedyś zainteresowałam się kosmetykami i oglądałam recenzję tej paletki cieni. Z tego co się dowiedziałąm, to jest jeszcze jena taka paletka z nieco innymi kolorkami. Ciekawa jestm tej bazy pod makijaż.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za życzenia. Tej paletki jest kilka wersji i wszystkie mają w sobie to "coś" :). Widzę, że tytuł wprowadził w błąd. Z godziną zero chodziło mi , że już są moje urodziny a potem piszę, że kolejna cyfra za 3 ;), okrągłe to były parę lat temu, ha ha :). Od bliskich oczywiście dostałam śliczne prezenty ale mam zasadę, że ich nie pokazuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe <3
    Z chęcią przetestuję peling mango też mam fioła na punkcie tego owocu :D

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak udane zakupy, które łaskoczą kobiece serce :)

    OdpowiedzUsuń