środa, 17 stycznia 2018

Ciąg dalszy "Doniczek"... :)

Dziś jeszcze nie pokażę Wam cóż nowego to ja się nauczyłam, ponieważ mam parę zaległych postów i koniecznie również muszą zostać pokazane. Zapewne się złamię w najbliższym czasie, ale nadal cicho sza :). Jestem baaardzo zadowolona, że się udało i mogę Wam zdradzić, że ma to związek z koralikami :).

Ale teraz do rzeczy. Chciałabym dziś pokazać moje postępy w doniczkach. Zdjęcie jest sprzed 2 tygodni, ale od tamtej pory nic w nich nie wyszywałam, więc jest to jak najbardziej aktualne. Mam już 'prawie' wszystkie doniczki. Zostało mi zaledwie parę krzyżyków na rogu ostatniej doniczki i już będę mogła zacząć sadzić kwiatki :)

Ostatnio było tak:


A stan aktualny tak się prezentuje:


Bardzo fajnie wyszywa się ten haft. Nie zakładam progu czasowego w jakim chciałabym go skończyć, więc sukcesywnie będę Wam go pokazywać :)

Dziękuję za odwiedziny w moich skromnych progach i bardzo Wam dziękuję za tak liczne komentarze, maile :) Super :)





15 komentarzy:

  1. Sporo przybyło, bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, trzymam kciuki w dalszym xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wychodzi ten haft :) Też go wyszywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny :) Już blisko finał

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne są te kwiatki.I bardzo przyjemne kolory.Ciekawe co poradzisz w następnych doniczkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie żywe kolory szczególnie fajnie się haftuje teraz, przy tej szarzyźnie za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te doniczki, mają takie energetyzujące kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne żywe kolorki w tym hafcie. Śliczne doniczki i ogólnie haft bardzo ładnie się prezentuje!
    Czekam w napięciu na pierwszą prezentację nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super doniczki, bedzie sliczny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny haft w pięknych kolorach!Życze powodzenia w dalszym stawianiu xxx i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Superancko wychodzą te doniczki, ciekawa jestem kwiatuszków.

    OdpowiedzUsuń