sobota, 9 września 2017

Dni Kraftu 2017... :)

Oficjalnie na stronie DMC pojawiła się informacja o wystawie DMC :).
Tylko w Gdańsku jak w zeszłych latach, a szkoda, bo mogłyby się odbyć również gdzieś w centralnej Polsce, bo zwolenników rękodzieła jest coraz więcej i fajnie byłoby to jeszcze bardziej propagować...

Osobiście bardzo się cieszę, bo jestem co roku i jest to bardzo miło spędzony czas. Przechadzam się parę razy, robię zdjęcia, podziwiam, coś zawsze sobie kupię z przydasi i jest to dla mnie taki MÓJ czas - Na spokojnie i bez pośpiechu.


Będzie można również wziąć udział w warsztatach, jak widać w bardzo korzystnych cenach, właściwie takich symbolicznych. Miałam w planie wziąć w tym roku udział w Mistrzostwach w Szydełkowaniu, ale problem jest taki, że nie umiem szydełkować ;) :). Jeszcze nie umiem. W planach miałam się nauczyć od ostatnich Mistrzostw, ale niestety się nie udało, więc przekładam na za rok :)

Chciałabym wziąć udział w jakiś warsztatach, ale jeszcze nie wiem co wybrać, może filcowanie na sucho albo właśnie na czapkę to będzie okazja, żeby się nauczyć szydełka :) 
A Wy się wybieracie ?

Przestępuję z nogi na nogę, bo do jutra ma się pojawić harmonogram warsztatów w Ustroniu :)





4 komentarze:

  1. Ja na pewno się wybiorę , bo mieszkam na Przymorzu, gdzie odbędzie się wystawa. Dziękuję za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że dla mnie to tak daleko... Ja bym wybrała czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, bo mama by sie chetnie wybrala. A ja znowu daleko, ale moze cos w mojej nowej okolicy sie znajdzie :D
    To pozostaje nam tylko czekac na Twoja relacje, mnie najbardziej interesuja zdjecia z wystawy i Twoje zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością pojechałabym się do Gdańska, ale właśnie w ten weekend wraz z siostrą wybieramy się na Craft Party w Poznaniu. Ustroń też odpada bo za daleko :( Szkoda

    OdpowiedzUsuń