czwartek, 15 czerwca 2017

Sezon na Truskawki ... :)

Uwielbiam ten moment w roku kiedy jest wysyp truskawek. Truskawki kupuję codziennie,zjadam je z owsianką, prosto po obraniu i myciu, w płatkach, z makaronem, dżemik robi właśnie moja mama a w weekend w planie mam tartę truskawkową ... :) Mniam.

Skoro truskawki są super to nie mogło i jednaj zabraknąć w rękodziele ;)
Skończyłam niedawno poduszkę truskawkę metodą Latch Hook :)


Bardzo się cieszę, że już jest gotowa. Technika Latch Hook przypadła mi do gustu i to na tyle, że rozglądam się za kolejnym zestawem, jednak wybór jest dość trudny. Wzorów jest dużo a ja nie do końca wiem co chciałabym wyplatać, czy kolejną podusię, czy może dywanik. W każdym razie muszę się na coś wkrótce zdecydować, ponieważ mam czasami chęć właśnie na Latch Hook, a tu nie ma co dziergać ... ;)

Cieszę się, że podoba Wam się moja Dalia. Aktualnie koraliki są na warsztacie, więc wkrótce relacja z tego frontu :)







15 komentarzy:

  1. Przeciekawa ta podusia i bardzo ładna ;) muszę poczytać o tej technice. Tez uwielbiam truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna poducha :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest uczyć się nowych technik i je wykorzystywać w taki piękny, truskawkowy sposób!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię truskawki :) W tym roku po raz pierwszy ich smak poznaje mój synek. Bardzo ładna poduszka. W sam raz na truskawkowy sezon

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Truskaweczka. Rozweseli każdy fotel, czy kanapę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i bardzo pozytywna!
    Buzia się do niej smieje:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna podusia :) Moja w kwiatki mi dalej służy, a biedronkowy dywanik się roobi... i roobi... Jest dużo różnych wzorów, popatrz sobie po angielskich sklepach typu Sew and So, co zechcesz możesz sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa technika, fajna podusia :) A truskawki to raj dla podniebienia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka, na pewno jest na dodatek mięciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawka jest słodka!
    A teraz może coś swojego ;) Własny obraz na kanwie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalna, aż kusi też zamówić i stworzyć takie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń