piątek, 3 marca 2017

Pierwsze bransoletki... :)

Niestety znów miałam długą przerwę i zaległości zbiera się coraz więcej... Obiecany kursik również napisany tylko w połowie... Znów wszyscy w domu jesteśmy przeziębieni a ja wypatruję wiosny... :)

Mam masę pomysłów i pomału je zapisuję i realizuję, ale zacznę od początku i pokażę Wam jakie bransoletki udało mi się zrobić na moim ukochanym dysku Kumihimo :). Ostatnio poczyniłam kolejne zakupy koralikowe i zamówiłam sobie oryginalny dysk "the Bead Smith" i jestem mega zadowolona, a teraz przymierzam się do zakupu różnych łączników i zawieszek :).

Oto moje pierwsze bransoletki :). Świetne są w noszeniu, bardzo wygodne. Można założyć jedną, albo kilka i efekt jest super :). Koleżanki w pracy zastanawiają się jaką następnym razem będę miała na sobie ;), i nieśmiało pytają o zrobienie i dla nich co jest dla mnie bardzo miłe ... :)


Do pokazania mam jeszcze całkiem sporo i jak tylko lepiej się poczujemy to będę wstawiać posty częściej :)
Tymczasem jestem ciekawa Waszej opinii odnośnie bransoletek, czy jakaś Wam się podoba, a może jakie zestawienie kolorystyczne spodobałoby się Wam ?




17 komentarzy:

  1. No to, zdrówka Wam życzę!
    Fajne bransoletki, a moje faworytki to ta bladoróżowa i w niebieskie paski :)
    ps. wiesz co, byłoby super gdybyś przy okazji pokazywała jakąś fotkę w trakcie pracy, jestem bardzo ciekawa jak to wygląda na tym dysku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne bransoletki, wcale się nie dziwię że Twoje koleżanki też chcą:-) Mnie podoba się ta niebiesko-srebrna (w środku na drugim zdjęciu) i ta biało-złota:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bransoletki!
    Każda ma swój urok, a dzięki różnym zestawom kolorów zawsze coś pasuje do ubioru.
    Zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki. Dużo zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Szczególnie te na ostatnim zdjęciu! Obwiesiłabym się nimi wszystkimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bransoletki! jestem pełna podziwu, a kolorystyka jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z racji chorób i tajnego projektu zdołałam na dysku zrobić tylko klasyczną mulinową. Zapięcia wklejane?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bransoletki, ta pstrokata bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podobają wszystkie, a szczególnie ta turkusowo-perłowa(srebrna) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna robota!!!! Najbardziej mnie urzekła różowa ale tak naprawdę to wszystkie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama przymierzam się do tego dysku i patrzącna Twoje piękne bransoletki, chyba się zdecyduję. Super wyszły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne bransoletki, ja ostatnio nie mam jakiś swoich zestawień kolorystycznych. Ale jeśli miałabym wybierać, to najbardziej przypadła mi do gustu ta niebieska.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletki śliczne , co jedna to ładniejsza :)
    Podziwiam za te małe koraliki , bo ja poległam :(

    OdpowiedzUsuń