sobota, 11 marca 2017

Lariat i Rozgwiazda ... :)

Odkąd tak bardzo polubiłam koraliki zaczęłam kupować dwumiesięcznik "Beading Polska".
Czytam, oglądam, podziwiam :)
Moja reakcja na ostatni numer, który z Empiku przywiózł mi MM:
-"Ojej, jaki długi sznur i mogłabym tak pleść i pleść i pleść na moimi kochanym dysku ? Ojej, jak fajnie ". Mina MM bezcenna :)

Lariat, bo o nim mowa, to długi sznur koralikowy (zwykle 120-150 cm ;)), który jest bez zapięcia. Nosi się go plecąc na przeróżne sposoby, właściwie co nam do głowy przyjdzie :)
Baaardzo chcę go wypleść, jednak masa "innych" projektów zaprząta moją głowę i jak na razie wybrałam kolor koralików, a dokładniej dwa kolory. Mam nadzieję niebawem się za niego zabrać :)


Interesują mnie też ostatnio przestrzenne koralikowe formy oraz różne style wyplatania. Korzystam z tutoriali na kanale YouTube. W wisiorku rozgwiazdy mogłam poćwiczyć ścieg peyote (takie "schodki"), herringbone ("spiralka") oraz brick stitch (nazwałam go "budowaniem klocków"). Z tym ostatnim nie szło mi za dobrze i parę razy musiałam pruć, ale ścieg jest bardzo ciekawy bo dzięki niemu można dodawać koraliki albo je odejmować. Z niego "zbudowałam" zawieszkę.

Bardzo Wam dziękuję za ciepłe słowa i jednocześnie przepraszam, że obiecany post z haftowaniem na krośnie jeszcze się nie pojawił, ale zrobiliśmy ok. 30 zdjęć. Część już opisałam, ale nie wiem jeszcze do końca jak to ugryźć, więc jeszcze o chwilkę cierpliwości poproszę :).


 


16 komentarzy:

  1. Przepiękne dzieła, w moim ulubionym kolorze :) Moje zdolności koralikowania kończą się na bransoletkach na szydełku... Chciałabym umieć więcej, ale wydaje się to takie trudne... Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdka wyszła Ci przepięknie:-)
    Podziwiałam te twoje bransoletki i też kupiłam taki dysk, choć bardziej z myślą o córce, niech sobie robi bransoletki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna rozgwiazda, aż czuć bryzę morską ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rzeczy tworzysz z koralików!!!
    Nie wiedziałam, że przy pomocy takiego dysku można robić np.lariaty. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zawieszka, idealna do letnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszła Ci ta rozgwiazda, podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozgwiazda jest przepiękna! :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja praca :)
    Pierwszy raz widzę tą metodę, może też kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te rozgwiazdy koralikowe uwielbiam. Zachwycam się nimi od dawna. Twoja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna zawieszka i te kolory! Cudna! Jakiś czas temu też natrafiłam na kursik rozgwiazdy ale malutkiej i mam ją w planach do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety! Przepiękna!! Może wymianka? Za jedna taką :)

    OdpowiedzUsuń