sobota, 18 czerwca 2016

Jestem :) ...

Oj długo mnie nie było. Prawie 2 miesiące. Tęskniłam za tym moim Światem bardzo :).
Sporo się działo dobrych jak i złych rzeczy, jak to w życiu bywa ... Potrzebowałam nabrać dystansu do wszystkiego i odrobiny odseparowania ...

Nie będę się rozpisywać, chciałabym bardzo już nie robić więcej takich przerw, ponieważ ten Mój Mały Światek blogowy to moje drugie JA :)

Pokarzę Wam parę zdjęć, ponieważ ten czas, w jakim mnie nie było był bardzo pracowity w różnych dziedzinach (niestety nie krzyżykowych, ale mam nadzieję to nadrobić).

Najnowsza wiadomość to taka, że za 2 tygodnie zamieszka z nami nowy członek rodziny ;). Mowa tu o kociaczku, który na chwilę obecną ma na imię Jeżyk, aby w przyszłości stać się wspaniałym, kochanym Jerzym ;). Kociak rasy Ragdoll, oto on, jak Wam się podoba ? :)



Działo się dużo na polu walki zwanym: "Ogród". Powstało parę kompozycji, oto jedna z nich :



Mój ukochany szczypiorek i jego cudne kwiatuszki :,
 


Malinki i agrest mają już teraz mnóstwo owoców :




W pocie czoła i strugach deszczu powstały dwa skalniaczki, oto jeden z nich:



Oprócz tego trwają już przygotowania do wyjazdu na wakacje oraz urodzinki najmłodszej latorośli, więc pracy jest sporo :). Już niedługo pokażę postępy na polu robótkowym :)

Bardzo dziękuje, że pomimo jak mnie nie było cały czas mnie odwiedzaliście i za tyle wspaniałych maili :). Jesteście super :)


15 komentarzy:

  1. Czekamy na zdjęcia nowych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kotek. Napewno sprawi dużo radości

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociaczek uroczy , a i kompozycję świetne ale przecież jak ktoś ma to coś to czego się nie dotknie to wszystko zamienia się w coś ślicznego :) Czekam na kolejne prezentacje tak prac jak i kociaczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociak jest uroczy, dużo się u Ciebie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami człowiek potrzebuje nabrać dystansu do całego świata...najważniejsze że jesteś:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy domownik cudnej urody :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kociak :) Miło, że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło że wróciłaś :) Oby już było tylko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpoczęłaś, zresetowałaś się, nabrałaś dystansu, to teraz zaczniesz działać ze zdwojoną mocą :)
    A ogródkowe efekty miło się podziwia.
    Jurek wygląda na słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kociak - chociaż ja zdecydowanie wolę swoich 5 dachowców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kociak wyglada uroczo ;) a ogród prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kotek piękny! :) Fajnie, że odpoczęłaś od wirtualnego świata, nabrałaś i dystansu, i mam nadzieję sił :) Cieszę się, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Schrupałabym Twojego kociaka, kocham Ragdolle i marze o takim... A roślinki cudnie rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotek to prawdziwy Jeżyk :) Ślicznotek :)
    Czekam na Twój robótkowy powrót :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń