poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Krosno do sprzedania... nie aktualne :)

Tak jak w tytule, mam krosno, które chciałabym sprzedać.
Kupiłam je ok. 10 lat temu, wyszyłam na nim jeden obrazek z krasnalem na akcję "kołderki za jeden uśmiech" i niestety nie potrafiłam się do niego przekonać. Złożyłam je i tak w pudełku przeleżało na strychu.
W zestawie są wszystkie śrubki, które mam opisane oraz instrukcja do złożenia.

Miałam nawet ostatnio ochotę znów je złożyć i spróbować, ale nie ma to najmniejszego sensu, ponieważ dzieciaki zaraz by się do niego dobrały (mój syn uwielbia śrubki i myślę, że przy najbliższej okazji jak mamusia by nie patrzyła to... :), a poza tym ja wolę jednak wyszywać na tamborku i tyle ;)

Krosno chciałabym sprzedać za 50 zł, koszt przesyłki to 16 zł (kurier).
Jak ktoś jest zainteresowany to piszcie na maila : lawendowakrainarobotek@o2.pl

Polecam ! :) 



Przyklejone do niego zostały cekinki jak na zdjęciu wyżej, można je sobie oderwać :)


8 komentarzy:

  1. Ach jaka szkoda, że nie wrzuciłaś tego z tydzień wcześniej bo właśnie zakupiłam ramę do stojaka. Wygląda na solidne krosno. Przyszła właścicielka na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ono jest. Mam takie samo :) Choć z nie tak dokładną instrukcją. Gdybym nie miała, to bym się skusiła ;) Zwłaszcza, że za dodatkową ramę tyle zapłaciłam prawie milion lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ szkoda, że i ja amatorką krosna nie jestem, oferta super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno znajdziesz kupca szybko :) Ja jednak również (póki co) wolę tamborek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała gdzie postawić to z chęcią bym skorzystała, ale niestety brak miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też posiadam już krosno .Myślę,że znajdzie się chętny nabywca bo oferta jest świetna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej jaka szkoda, że nie wpadłam tu wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń