wtorek, 16 lutego 2016

Wygrana poleci do... :)

Bardzo Wam dziękuję za taką ilość zgłoszeń, nie wierzyłam własnym oczom, gdy zobaczyłam ile osób zgłosiło się do mojego Candy :). Przykro mi, że nie mogę obdarować Was wszystkich.

Nie będę Was trzymała w niepewności :)

Skorzystałam ze strony internetowej, która wylosowała:

  1. O rany same łakome kąski dla haftujących blogerek :).


    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy i mam cichutką acz wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).


Gratuluję i bardzo proszę kochana raeszko o podanie swojego adresu na mojego maila:   lawendowakrainarobotek@o2.pl.

Wyczekuj listonosza ze swoją wygrana :)

Wszystkim jeszcze raz dziękuję za zabawę :)

34 komentarze:

  1. Ja również dziękuję za mozliwość wzięcia udziału w candy i gratuluję "szczęśliwie wylosowanej"

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję !!!
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję Reaszce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za fajną zabawę; ) a zwyciężczyni gratuluję miłej pracy ;) gorąco pozdrawiam; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zobaczyłam jakie mnie szczęście spotkało, to od razu e-maila do Ciebie wysłałam, a teraz dopiero piszę komentarz tutaj :).

    Bardzo się cieszę, że takie cudeńka do mnie trafią i już kombinuję co jak wykorzystam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zabawę. Koleżance Gratuluję !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również dziękuję i gratuluję wylosowanej szczęściarze!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Raeszki !!!
    Dziękuję za zorganizowanie wspaniałego candy. Czemuż los dla był niełaskawy ;)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla szczęściary!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację dla Wygranej i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :-).Dziękuję za zabawę .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla raeszki, a Tobie dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Raeszce wygranej i dziękuję za zabawę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Dzięki za emocje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Reszce i dziękuję za zabawę a wszystkim życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje:)
    I dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanej szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla zwycięzcy
    Dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla zwyciężczyni. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnieszko-GRATULACJE !
    a ja dziękuję za zabawę :) !

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje szczesciarze i dzieki za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń