sobota, 2 stycznia 2016

Maska...Koniec... :)... Plany...

Witam Was w nowym roku :). Na większości blogów czytam o Waszych podsumowaniach i planach, które są piękne i realizacji życzę Wam z całego serca :) Widziałam też, że na kilku blogach pojawił się nowy wzór HEAD "A Stitch In Time - Aimee Stewart", powodzenia jednym słowem :)

Ja swoje plany podsumowywałam pod koniec września i plany na kolejny hafciarski rok też już były :). 
Jednak w swerze robótkowej na ten rok bardzo chciałabym:

1. oprawić kilka obrazów. Miałam w tamtym roku postanowienie, że oprawiony będzie 1 obraz na każdy miesiąc, jednak się nie udało... W tym roku nie narzucam sobie takiego planu :), jedynie chciałabym bardzo oprawić kilka, po prostu :)

2. kolejne marzenie to spróbować czegoś nowego, może szydełko, może sutasz, chodzą za mną też ostatnio antystresowe kolorowanki dla dorosłych :)

3. moim chyba największym marzeniem na ten rok to kolejny Zjazd Twórczo Zakręconych w Ustroniu, jest to nie lada sprawa dla mnie, ponieważ do przejechania mam całą Polskę, a poza tym nigdy na tak długo nie zostawiałam dzieci... Ale potrzebuję tego wyjazdu bardzo, bo moje akumulatorki jakoś się naładować muszą :)

Planów oczywiście mam całą masę, chociażby pojawienie się nowego członka rodziny... :), a dokładniej kotka rasy Ragdoll, o którym marzę parę lat i fascynuje mnie ta rasa bardzo. Odchudzanie, może jak publicznie to napiszę to się za siebie w końcu wezmę :). Oraz wiele, wiele innych :).
W każdym razie Wam i sobie życzę aby ten rok był duuuuużo lepszy od poprzedniego :)

A dziś chciałabym Wam pokazać moją drugą już skończoną maskę. Skończyłam ją już jakiś czas temu, ale nie było okazji pokazać jej na blogu. Jestem bardzo zadowolona. Mam już 2 z 3 :), została mi czerwona, ale nie wiem jeszcze kiedy się za nią wezmę, ponieważ przepadłam w nowych wzorach ;)



Dziękuję za odwiedziny, komentarze, życzenia :) Jesteście wspaniali :)

26 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę realizacji planów i marzeń oraz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjazd do Ustronia też jest moim małym marzeniem, ale bardzo ciężko mi jest zrealizować bo daleko i finanse oraz czas. Tobie życzę z całego serca zrealizowania marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w dążeniu i realizacji zamierzonych planów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska super :) Trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji planów, maska jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjedź przyjedź, nie Ty jedna jeździsz przez cała Polskę, moja znajoma z Gołdapi przyjeżdża :) także da się :) a dzieci zostaw z mężem ;)) Mój już przyzwyczajony, że jak jest Zjazd, to ma weekend z córą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę wspaniałych planów z igiełką:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super maska :)
    Życzę Ci spełnienia tych planów i tego, byś pojechała na Zjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maska super i bedzie naprawde fajny komplet jak skonczysz ta czerwona. A nowych technik rekodziela jest caale mnostwo wiec na pewno zanjdziesz cos dla siebie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Maski robią niesamowite wrażenie - warto haftować widząc takie rzeczy :) Życzę spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ukończenia maski gratuluję, widać, że to spora i mozolna praca była.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne są te maski. będziesz miała fajne trio, jak wyszyjesz wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby się wszystkie marzenia spełniły! Ciekawa jestem co będziesz teraz haftować:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska w sam raz na karnawał ;) Powodzenia w realizacji kolejnych planów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę realizacji planów. Czerwona maska będzie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam!Piękne hafty, jestem pełna podziwu Twego talentu po prostu twórczość pierwsza klasa. Życzę spełnienia marzeń:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. życze realizacji wszystkich zamierzonych planów
    i wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    zapraszam do mnie na candy :)

    pozdrawiam lawendowo
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  19. Ponownie gratuluje ukończenia haftu!Życzę realizacji planów i wspaniałego roku! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w realizacji planów na Nowy Rok :) Maski wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne te maski i ich zastosowanie w poszewkach... bardzo mi się podobają !!!
    powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny haft, trzecia maska to już będzie tylko kwestia czasu :)
    Powodzenia w realizacji planów :) Ja nigdy nic nie planuję i zawsze idę na żywioł... to się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne. Naprawdę brak mi słów by opisać jak bardzo mi się podobają. Trzymam kciuki za kolejną maskę. Będę zaglądać by zobaczyć jak ci idzie realizacja planów :)
    Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapitalna maska! No czekam na trójeczkę czerwoną, czekam :)

    OdpowiedzUsuń