środa, 5 sierpnia 2015

No po prostu muszę... :)

MUSZĘ wyszyć te wzory, no sami zobaczcie :). Pytanie kiedy ja to zrobię oddalałam od siebie tak daleko jak to tylko jest możliwe ;).
Zdjęcia pochodzą z internetu.

Ten HEAD jest boski i jak tylko będzie okazja to go muszę zakupić.


Kolejne to laleczki Magic Dolls, które baaaardzo mi się spodobały. Chcę wyszyć kilka z nich i już mam na nie pomysł :)

Ten bardzo mi się spodobał i mam już wydrukowany schemat. To są moje klimaty ;)


Do łazienki :)


Codziennie stawiam trochę krzyżyków, mimo, iż rozpraszają mnie inne sprawy dnia codziennego.

Dziękuję, że wpadacie i zostawiacie po sobie ślad :) Buźka wielka :).

23 komentarze:

  1. Po co od razu HAED? Te same elfki z pierwszego zdjecia sa w zestawie od Dimensions, rozmiar niecowiekszy niz A4 :)
    http://www.123stitch.com/item/Dimensions-Twilight-Silhouette-Fairies-Cross-Stitch-Kit/K70-35296

    OdpowiedzUsuń
  2. http://needleart.pl/product_info.php?cPath=3_4_108&products_id=4751

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że bardzo ciekawe wzory przed Tobą :) Mam nadzieje, ze wkrótce spełnią się Twoje marzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. HEAD faktycznie jest cudowny. Laleczki też ciekawie się prezentują, choć ja osobiście chętnie wyhaftowałabym im usteczka ;)
    Powodzenia w realizacji planów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super plany bo i hafciki śliczne.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ambitne plany! :) Laleczki sa przesłodkie, a obrazek do łazienki też mnie zauroczył. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lista marzeń i planów hafciarskich się powiększyła :-) Powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj , ja sama zakochałam się w kilku wzorach HEAD-a. Szkoda, że one są tak wielkie :(. Laleczki są urocze , spotkałam się z nimi w hafty tiny
    Życzę wytrwałości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne plany - kiedyś na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plany ambitne, trzymam kciuki za powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Plany ekstra, hafty takie i ja z chęcią wyszyłabym. Postanowiłam jednak ,że nie zacznę dużego haftu dopóki nie oprawie dwóch obrazów wyszytych kilka lat temu .

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwię Ci się, że straciłaś dla nich głowę. Powodzenia w wyszywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wybieram laleczki :) Są urocze !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja Ciebie rozumiem:-))) Samej podoba mi się tyle haftów. Ostatnio znowu wydrukowałam sobie kilka wzorów. I też codziennie przynajmniej 2 godzinki poświęcam na haft,ech!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne plany. Ja tez mam długa liste,ktora zamiast się kurczyć -rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uff, po przeczytaniu Twojego posta stwierdzsm, że jesli inni maja tak jak ja to chyba jestem normalna:):):)
    W HAED jest obecnie ciekawa promocja ........:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Plany ambitne! Pozostaje życzyć jedynie owocnej realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne hafciarskie plany! U mnie zaplanowane i wydrukowane wzory teczkę już wypychają;) Pierwszy wzorek gdzieś mam tyle że nie Head ale wzorek opracowany przez Dimensions. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak... Laleczki są fantastyczne:) Kończę kolejną MD i już kolejna czeka na xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie, mam pytanie odnoście Magic Dolls, gdzie można zakupić wzory? Zakochałam się w tych cudeńkach i chętnie wyszyłabym je do ozdoby pokoju mojej księżniczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chętnie odkupilabym wzory...

    OdpowiedzUsuń