wtorek, 17 lutego 2015

Urodzinowo... :)

W tamtym roku moje urodziny to była totalna porażka, zaczynając od popsutego samochodu i koniecznością powrotu do domu taksówką, po bardzo złe samopoczucie i łzy na koniec dnia...

Dlatego też w tym roku postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i troszkę się po rozpieszczać ;)...

Kilka dni temu złożyłam zamówienie w hobby studio. Paczka przyszła i grzecznie czekała na dzień dzisiejszy aby ją otworzyć :)
A w niej to co tygryski lubią najbardziej :). Z pomocą maleństwa :)


Muliny DMC :)


Podstawki pod kubki na haft :)


Tablica magnetyczna i nożyczki bocianki - w końcu mam porządne nożyczki i nie pożyczam od dziecka :)


Duuuuużo Aidy 16' :). Kawałek w kolorze kości słoniowej i ecru :)


Oraz kawałek Aidy 16' w kolorze nugatowym :)


Wszystko oczywiście bardzo potrzebne :).

A do tego wszystkiego byłam dziś na masażu hawajskim - LOMI LOMI NUI :).
Odpłynęłam, było mi jak w niebie i w innym wymiarze jednocześnie ;)


Spotkało mnie również dziś wiele innych miłych rzeczy, dlatego też moje 31 urodziny ogłaszam za udane :). Lecę położyć się spać bo mi moje maleństwo dało wczoraj pospać całe 3 godziny ;).

18 komentarzy:

  1. przede wszystkim Wszystkiego Dobrego z okazji Urodzinek. Zakupki-prezenty cudne! Uwielbiam takie zakupy :) Właśnie czekam na nie z HaftiXu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń!
    Cudowne zakupy! Ja się tak rozpieszczam z każdej możliwej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wszystkiego co najpiekniejsze:) Super zorganizowałas sobie dzień:) Oczywiście prezent hafciarski najwspanialszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent urodzinowy :) Stwierdzam, że jak człowiek sam o siebie nie zadba, to nikt nie spełni jego najskrytszych marzeń ;) Z okazji urodzin życzę Ci dużo zdrowia, szczęście, wszelkiej pomyślności oraz czasu na krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spełnienia marzeń :)
    Zakupy cudowne, takie przyjemności tylko mogły sprawić że ten dzień był udany

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent sobie zrobiłaś ! Wszystkiego dobrego z okazji urodzin !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!
    Dzień zaplanowałaś cudnie a prezenty efektowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Nie ma to jak samemu sobie zrobić prezent :) Też takie lubię....Wspaniałości zakupiłaś i pewnie wspaniałości z nich powstaną! Łączę się w bólu z powodu nieprzespanych nocy.....u mnie aktualnie bolesne ząbkowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Bardzo fajne zakupy i słodkie maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie podkładki pod kubki - wow. Absolutny MUST HAVE od dzisiaj! Spóźnione życzenia wszystkiego najcudowniejszego :-***

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia marzeń! :) Super zakupy, najfajniej jest jak można samemu wybrać sobie prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkładki pod kubki pierwszy raz widzę, niezły bajer:) nie mogę się doczekać, aż je wypełnisz. Wiadomo, że hafciarskie zakupy są niezbędne do życia:) Najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego, fajny prezent dostałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego naj naj najlepszego:)))
    Zakupy super:) Fajna jest ta nugatowa aida.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego! Spełnienia Marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezent sobie zrobiłaś :) i sto lat sto lat i spełnienia wszystkich marzeń i wyznaczonych celów

    OdpowiedzUsuń